Autokrossi Green Pro Eesti meistrivõistluste avaetapil Missos kasutusele võetud uus võistlussüsteem õigustas ennast igati, leiab EAL veoautokomitee esimees Erko Sibul.
Uues süsteemis puudub ajasõit, koha stardiruudustikus otsustab loosinumber. Vastavalt starditabelitele muutub numbrite paiknemine stardis, nii et näiteks avavoorus viimasest reast startinu alustab teist eelsõitu keskmisest ja kolmandat esimesest reast. Samuti ei kasutata eelsõitudes enam jokkeritaskut, vaid rivaalist tuleb mööda saada otseses võidusõidus.
“Uus süsteem lisas kindlasti põnevust ning andis mõnelegi sõitjale lisamotivatsiooni. Nii said näiteks startida esireast sõitjad, kes sinna varem ei olnud sattunud. Kuna ka eelsõidud annavad punkte, pingutati neis kõvasti,” rääkis Sibul. “Sõitjad olid uue süsteemiga rahul.”
Avaetapil oli osalejaid suhteliselt vähe, meistrivõistluste klassides 13, lisaks veel viis SSV-d võistlemas karikasarja punktidele. “Hooaja alguse asi. Mõned sõitjad ei jõudnud autosid valmis ja eks puudumise põhjuseid ole erinevaid. Loodetavasti on järgmisel etapil võistlejaid rohkem.”
Autokrossi Green Pro Eesti meistrivõistluste teine etapp toimub 10. juunil Tapal.
Misso autokrossi tulemused:
GAZ-53: 1. Tajo Aasaroht, 2. Tauri Toime, 3. Andris Ribaks.
GAZ-51/52: 1. Veiko Hirsnik, 2. Bruno Leimanis, 3. Marko Tiinas.
Veobagi Super: 1. Martin Talv, 2. Mait Mäesaar.
SSV: 1. Jaan Kollo, 2. Indrek Naar, 3. Andrus Lutt.