Pärast puhkepäeva startisid tänavuse Dakari maratonralli osalejad laupäeval taas rajale ja ees ootas üle 600 kilomeetrine katse.
Katse oli tehtud pooleks ja vahepeal oli ka nö neutralisatsiooni ala ning katse teine pool sõideti puhtalt liivadüünides. Päev oli pikk ja Saudi-Araabia piirkonnas läheb pimedaks ruttu, õnneks said Urvo Männama ja Risto Lepik (Toyota GR DKR Hilux EVO) pimedas düünides sõita vähe. Lisaks oli lõpuosa suht sirge minek ja pimedus väga ei häirinud. Katselt läks eestlastele kirja 22. aeg, kaotust katse võitnud Guillame de Meviusele ja Mathieu Baumelile oli 28 minutit ja 40 sekundit. Üldarvestuses tõusid Männama ja Lepik koha võrra, peale kuute katset on nad 11. kohal, vahe Dakari liidrite Henk Lategani ja Brett Cummingsiga on 2 tundi, 29 minutit ja 15 sekundit.
“Katse esimene osa oli suhteliselt tolmune aga saime hakkama. Suuri vigu selles olukorras ei teinud. Teine katse osa oli väga kena, aga ühel hetkel hakkasime kuulma raginat ja kolinat auto esiosast. Mulle tundus, et see on pooltelje probleem ja oligi. Igasugu stsenaariumeid käis peast läbi. Õnneks pidas auto lõpuni vastu ja kõik on okei kokkuvõttes. Homme oleme taas kiiremas grupis ja äratus on üsna varajane, esimene auto läheb välja 5.30,” võttis Urvo Männama kuuenda katse kokku.
Pühapäeval ootab sõitjaid ees Al Duwadimi ümbruses sõidetav katse, mille pikkuseks on 419 kilomeetrit. Taas on autodel ja tsiklitel eraldi rajad, mis tähendab, et autode esiotsa sõitjad teevad taas sisse oma rajad mitte ei vaata, kus tsiklid ees läinud on.