Tarvastu Karika kolmandal etapil laupäeval, 8. aprillil Raassilla uuel rajal stardivad lisaks n-ö tavapärastele klassidele ka SSV-bagid.
SSV-d ei ole varem Raassilla uuel rajal võistelnud. “Tarvastu Karikal võistlesid need mitu aastat tagasi vanal rajal, kuid uut rada proovivad SSV-d esmakordselt,” rääkis Peeter Peek Tarvastu Motoklubist. Sarnaselt teisele etapile võistlevad laupäeval lisaks rahvasprindi ja -krossi tavaklassidele ka kaherattaveolised vabaklassi autod ja Xtrem-krosskardid.
Täna/kolmapäeva hommikuse seisuga on Tarvastu Karika kolmandale etapile end kirja pannud 114 võistlejat, registreerimine jätkub 6. aprilli kell 19.00-ni. Laupäeval algab esimene võistlussõit kell 9.35.
Raassilla rajale on võidusõitjatele ja fännidel minna viiel nädalavahetusel järjest: 8. aprilli sõidetakse Tarvastu Karika etapp, 15. aprillil toimub rallikrossi Eesti meistrivõistluste ametlik treeningpäev, 21. aprillil raja avamine, 29. aprillil rallikrossi Eesti meistrivõistluste esimene etapp ja 5.-6. maini drifti Eesti meistrivõistluste avaetapp.
“Üldjoontes saab öelda, et rada on valmis,” sõnas Peek. “Pisitäiendusi muidugi tuleb teha, näiteks paigaldasime kahte kurvi murukivid ja ühte on plaanis need veel lisada.”
Raassilla raja ümberehitustööd algasid 24. mail 2022, tänaseks on sellest saanud Eesti kaasaegseim rallikrossirada. Raja pinnakate on tänu oma koostisele hooldusvaba, tagades efektiivsema võistluskorralduse ja sujuvamad sõidud. Raja pikkus on 987 meetrit ja minimaalne laius 10 meetrit.