Markus Kajak sai kardispordi WSK Final Cup’il kuuenda koha

Markus Kajak sai Itaalias kuuenda koha. Foto: LRN Photo

Nädalavahetusel Adria kardirajal Itaalias sõidetud WSK Final Cup on harilikult hooaega lõpetavaks võistluseks. Viiest stardis olnud eestlasest jõudis finaali kaks, neist kõrgeimal kohal lõpetas Markus Kajak kuuendana.

Startinud KZ2-finaalis üheksandalt kohalt ja vaevelnud mõningate tehniliste probleemide käes, suutis Kajak (Ward Racing) nende kiuste tõusta kolm kohta. “Enne finaali tegime kardile muudatusi, mis osutusid heaks, kuid kahjuks aga ebaõnnestus finaali start ning seejärel oli juba raske kohti tagasi võita. Samuti oli probleeme käigukastiga,” ütles Kajak oma finaalsõidu kohta.

Nii ajasõidus kui eelsõitudes püsis Kajak kindlalt esikolmiku tempos. Eesmärgiks oli poodiumikoht, mille tõestatud eeldused on senise hooaja näitel Eesti parimal kardisõitjal selgelt olemas. “Kõige suurem vahe oli eelsõitude ja finaali rehvidel. Eelsõitudeks ja kvalifikatsiooniks õnnestus saada halb rehvikomplekt ning sellest oli arvatavasti põhjustatud ka raskused reedel ja laupäeval,” vaatas Kajak tagasi oma nädalavahetusele. “Kiiruslikult pidanuks olema poodiumil, kuid sellel tasemel loeb iga pisemgi kui asjaolu.”

Klassis OK-Junior samuti finaali välja jõudnud Mark Dubnitski (Dan Holland Racing) pidi sõidu aga kokkupõrke tõttu kahjuks katkestama. Oma nädalavahetusele vaatas Dubnitski tagasi siiski positiivselt:

“Kõik oli suures plaanis hästi. Hetkel on maailmas klassis OK-Junior klassis konkurents väga tugev, lausa superkõrge. Mina tegin oma ära ja pääsesin finaali. Oleks võinud muidugi paremini minna, kuid võidusõit kord juba on selline,” ütles Dubnitski oma nädalavahetuse kohta. “Olen rahul, et kiirus on olemas ja suudan konkureerida. Et stabiilselt maailma parimate vastu võidu sõita, tuleb rohkem tööd teha ka muude aspektidega. Hetkel klassis OK-Junior sõites näen paralleeli klassiga Mini – selleks, et rohkem areneda, tuleb siin selle tasemega rohkem sõita, sest nii oled tugevamatega koos, tekib õige tunne ja see aitab kõigele kaasa.”

Piseimas võistlusklassis Mini oli stardis kolm eestlast: Nikita Ljubimov (Drago Corse Racing Team), Tanel Karu (Novalux Srl) ja klassi Micro värske Eesti meister Meryl Peldes (Dan Holland Racing). Lõpparvestuse parimana lõpetas Peldes 85. kohal, Tanel Karu oli 106. ning vigastuse tõttu eile startida mitte saanud Nikita Ljubimov 125. kohal.

LOE KA NEID UUDISEID:

8. september 2024

Marko Muru saavutas esimese eestlasena rallikrossi EM-i kokkuvõttes poodiumikoha

Marko Muru lõpetas rallikrossi Euroopa meistrivõistlused esimese eestlasena poodiumil, saavutades elektriautode klassis RX2e kolmanda koha. Muru kogus hooaja kokkuvõttes...
8. september 2024

Romet Jürgenson / Siim Oja tulid autoralli juunioride maailmameistriteks

Neljapäeval anti Kreekas start autoralli MM-hooaja kümnendale etapile, mis oli ühtlasi ka tänavuse hooaja viimaseks ehk viiendaks etapiks Junior...
6. september 2024

EAL Tartu Motoshow´l: 900 hj BMW, AMG mootoriga Lada ja Audi A8 jõuallikaga BMW

Eesti Autospordi Liidu väljapaneku teemaks 13.-15. septembrini Tartu Näitustel toimuval Motoshow´l on seekord drift, mida esindavad kolm võistlusautot näitavad...
5. september 2024

Nädalavahetus autospordis: kardispordis selguvad meistrid, eestlased MM-i ja EM-i finaalides

Nädalavahetusel selguvad kardispordis Eesti meistrid, Eesti autosportlased on maailma ja Euroopa meistrivõistlustel kõrges mängus ning toimub muudki põnevat. Kardispordi...