LGT tiim saavutas Soomes ringrajasõidu Endurance Cup meistrivõistlustel teise koha

Võistlused olid kuuetunnised. Foto: LGT

LGT tiim Martin ja Allar Goldberg, Kaarel Lääne ja Mario Meister (BMW Compact) saavutas Soomes ringrajasõidu Endurance Cup kestvussõidu meistrivõistlustel hooaja kokkuvõttes teise koha.

LGT võistles Touring Car 2 (TC2) klassis, kus sõidetakse autodega, mille mootori töömaht on 2000 – 3000 cm3. Võistlussõitude pikkuseks oli 6 tundi. Kokku toimus sarjas 2024. hooajal viis etappi, millest neljal LGT osales.

Esimeseks etapiks Alastaros ei olnud auto veel võistlemiseks valmis. Teisel etapil Botniaringil oli LGT aga stardis ja tulemuseks teine koht. Kolmas etapp sõideti Virtasalmis Motoparki võistluskompleksis, kus tiim vaevles paljude tehniliste probleemidega. Mis täpselt juhtus, on kirjeldatud LGT videopäevikutes Youtube´is, kuid lühikokkuvõttena saab öelda, et mehaanikud said võistluste eel ja ajal käigukasti vahetada. Probleemide kiuste sõideti TC2 klassis välja kolmas koht.

Alastaro teisel etapil, mis toimus 15. septembril, sõideti kvalifikatsioonis välja kolmas aeg. Kuue tunni kestvussõidus suudeti end aga tihedas konkurentsis puhta sõiduga tõsta teisele kohale. Sealjuures jäi sellel etapil oma ja absoluutklassis võidust puudu vaid 17 sekundit.

Soome kestvussõidu hooaja lõpetas taas Botniaringil toimunud võistlus, mis LGT tiimi sõitjatele ka kõige enam meeldis. Tasuks taaskord teine koht, mis jättis hamba verele ja järgmisel aastal minnakse kindlasti klassi võitu püüdma.

Tiimi pealik ja üks sõitjatest Martin Goldberg vastas küsimusele, miks minna Soome ringrada sõitma, nii: “2023. aastal sai korra proovimas käidud ja veidi kogemusi omandatud. Eestis kahjuks selline väljund puudub, et ringrada nii aktiivselt ja pühendunult sõita. Soomes on radade valik väga mitmekesine. Ringrajakultuur on seal teine ja konkurents väga tihe. Saab end sõitjana tõeliselt proovile panna, kuid see on suur väljakutse ka mehaanikutele ja kogu tiimile üldse. Igal rajal on omad erilised nüansid, mis vajab erinevat auto seadistust. Kiired, tehnilised, tõusude ja langustega rajad panevad kõigi ja kõige vastupidavuse korralikult proovile.”

Radade iseloomustuseks lisas Kaarel Lääne, et: “Virtasalmi on kiire rada, Alastaro jällegi väga tehniline ning Botniaring ühendab mõlemat.“

LOE KA NEID UUDISEID:

15. oktoober 2024

Selgusid Eesti aasta auto 2025 finalistid

Eesti automeedia selgitas välja konkursi Eesti aasta auto 2025 finalistid. Tänavu juba 25. korda korraldatava konkursi finaali pääsesid Dacia Duster,...
14. oktoober 2024

Reimann ja EST1 panid Zolderis punkti pingelisele Carrera Cup Beneluxi hooajale

Alex Reimann lõpetas Porsche Carrera Cup Beneluxi sarja debüüthooaja 12. kohaga, olles algajate arvestuses kuues. EST1 Racing sai tiimidest...
14. oktoober 2024

Hayden Paddon võitis teist aastat järjest Euroopa meistritiitli

Möödunud nädalavahetusel sõideti Poolas autoralli Euroopa meistrivõistluste sarja (ERC) viimane etapp, kus krooniti meistriteks uusmeremaalased Hayden Paddon ja John...
14. oktoober 2024

Ken Oskar Algre sai KZ2 maailmakarikal 23. koha

Nädalavahetusel peeti käigukastiga kartide maailmameistrivõistlusi Portimão kardirajal Portugalis. Eestlased Ken Oskar Algre ja Markus Kajak näitasid suurepärast kiirust, kuid...