Itaalias avasõidus esimeselt kohalt startinud Ruben Volt lõpetas selle teisena

Ruben Volt jätkas Itaalia TCR-kereautode meistrivõistlusi Monza etapil väga hea hooga. Foto: Daniele Nicli

Autoringrajasõitja Ruben Volt jätkas Itaalia TCR-kereautode meistrivõistlusi Monza etapil väga hea hooga. ALM Honda Racing sõitja oli kvalifikatsioonis teine ja tuli esimeses sõidus üle lõpujoone teisena, kuid selle sõidu tulemused on erinevate protestide tõttu veel kinnitamata.

Kvalifikatsioon Monza rajal läks Honda Civic Type-R TCR võistlusmasinaga sõitval Ruben Voltil suurepäraselt. Kasutati tavapärasest erinevat taktikat ja see toimis. Kirja läks teine aeg ja kuna kvalifikatsiooni kiireimal, Franco Girolamil oli all eelmiselt etapilt karistus ja ta startis kolmandalt kohalt, sai Volt startida esimeselt positsioonilt. See on talle teine kord sellelt kohalt TCR Italy sarjas alustada, eelmine kord oli 2022 Imolas.

Ruben Volt: “Kvalifikatsiooniga saab väga rahul olla. Muutsime taktikat, ei läinud kohe alguses rajale, et hea ring kirja saada. See õigustas ennast, Monza on piisavalt pikk ring, et kõik masinad korralikult ära mahuvad ja sain korraliku ringi kokku panna.”

Avasõidus hoidis Volt peale head starti esimest kohta. Sõit oli väga närviline ja kokkupõrkeid oli palju. Peale turvaauto lahkumist üritas Girolami Voltist esimeses kurvis mööduda ja ei jätnud eestlasele ruumi. Volt sõitis kurvi nö sirgemaks ja säilitas liidrikoha. Mõned minutid hiljem möödus Girolami Voltist, tehes seda kollaste lippude tsoonis. Sõidu lõppedes tuli esimesena üle lõpujoone Girolami, teisena Volt.

Sõidu järgselt kutsuti aga mõlemad sõitjad kohtunike juurde ja anti teada, et mõlemale sõitjale on antud 5 sekundilised ajakaristused. Girolamile kollaste lippude tsoonis möödumise eest ja Voltile kurvi sirgemaks sõitmisega saadud eelise eest. ALM Honda Racing meeskond Volti karistusega ei nõustunud ja andis sisse ametliku protesti. See tähendab, et kuni selle lõpliku käsitlemiseni on esimese sõidu tulemused mitteametlikud.

Teises sõidus võitles Volt kohtade eest esikuuiku seltskonnas. Olukorda ei teinud lihtsamaks konkurent Marco Butti sõidustiil, kes eestlasele mitmel moel sisse sõitis ja reeglite vastaselt oma positsiooni parandas. Õnneks ei jäänud see kohtunikel märkamata ja talle anti ajakaristus. Oma jälje jättis see aga viiendana lõpetanud Ruben Volti sõidule küll.

Ruben Volt: “Esimese positiivse asjana tooks nädalavahetusest välja selle, et saime ära realiseerida oma kiiruse, mille olemasolu oli meile teada. Korralik kvalifikatsioon ja esimene sõit, kus tegin vaid ühe vea, mille konkurent ka ära kasutas. Teine sõit oli selline, et kui telekast oli seda põnev vaadata, siis mul nii tore ei olnud. Butti poolt ei olnud see ilus sõit ja oli hea, et sain lõpuni, kuna viga oli saanud parem esivedrustus. See tähendas, et ei saanud korralikult üle äärekivide tulla. Küll saime juurde hulga kindlust ja teadmise, et suudame sõita võidu peale ja see on oluline võttes arvesse, et sellel nädalavahetusel sõidetakse samal rajal TCR Europe etapp.”

ALM Honda Racing ning Ruben Volt jätkavad hooaega sellel nädalavahetusel Monza rajal, kui sõidetakse TCR Europe etapp.

LOE KA NEID UUDISEID:

16. september 2024

Tõnis-Johannes Toomingas sõitis end Lätis poodiumile

Sügistes vihmastes oludes peeti kardispordi Läti ja Leedu meistrisarjade ühisetapp Jelgavas. Selgitati Leedu meistrid ja stardirivis oli  ka 15...
16. september 2024

Tradehouse Noorsportlase Stipendium 2024 – kandideerimine on avatud!

Kandideerimine 2024. aasta Tradehouse Noorsportlase Stipendiumile on avatud. Juba kaheteistkümnendat korda toetab stipendium Eesti andekaid noorsportlasi, kelle suurimad saavutused...
16. september 2024

Taas viimasel hetkel rooli pääsenud Martin Rump lõpetas Barcelonas kuuendana

Teist nädalalõppu järjest sai Martin Rump viimasel hetkel kutse osaleda Mühlner Motorspordi tiimi eest kestvussõidus. Kui eelmisel nädalavahetusel osales...
16. september 2024

Uskumatu kestvussõit Aravete kardirajal

EST1 Aravete kardirajal peeti Uskumatu Võidusõidu hooaja viimane võidusõit kestvussõidu vormis. Erinevates võistlusklassides peeti 25-45-minutilised sõidud. Kõige pikemas käikudega...