Robert Virves: väga paljus oleme edaspidi targemad

Robert Virves / Sander Pruul lõpetasid Horvaatias JWRC arestuses seitsmenda kohaga. Autosport Team Estonia liige Robert Virves võtab intervjuus kokku Horvaatiast saadud kogemuse.

Kui kindlalt tundsid end pärast rajaga tutvumist?


Esmamulje oli okei. Katsed olid lahedad, kuid väga ei sarnanenud nendele, mida olime eelmisel kahel rallil (Rally Il Ciocco e Valle del Serchio ja Sanremo – toim.) sôitnud. Pärast esimest päeva muutsime legendi väga palju aeglasemaks.

Mõni WRC-sõitja mainis, et Horvaatia oli justkui segu mitmest asfaldirallist. Sul on asfaldikogust suhteliselt vähe, millisena nägid peamisi võimalikke raskusi?

Kindlasti lôikamisega teele tulev sodi, muda jms.

Kui palju erines haardumine eritüübilisel asfaldil ja kas mõni üleminek üllatas?

Kohati ikka üllatas, aga oma osa oli ka mudal ja muul lahtisel pinnasel teel.

Millise võistlustaktika tegite?

Sõidame mugavas tempos ja vaatame kuidas olukord on.

Kuidas leidsite rütmi ja kas tempo rivaalidega võrreldes rahuldas?

Esimesel päeval tegime vale rehvivaliku, sõitsime nelja pehme rehviga, teised kahe pehme ja kahe kõvaga. Kui lõpuks panime kõvad rehvid ette, oli üllatus päris suur, arvasin, et vastupidi oleks pidanud olema. Niipalju kui normaalselt sõita saime, olin tempoga rahul.

Ootamatuid olukordi tuli ette paljudel, kirjelda palun seda kohta, kus ratas viga sai. Kas oli selline välk selgest taevast olukord?

Pigem jah. Kaks sarnase kategooria kurvi olid järjest, vasakus kurvis oli puhas jälg, aga kohe järgmises paremkurvis terve tee kruusaga kaetud. Ei saanud esiosa õigel ajal keerama, olimegi sõidujoonest väljas ja tabasime midagi.

Mis oli Horvaatia rallil kõige keerulisem?

Arvan, et pärast valet rehvivalikut ja väga ebaühtlase legendiga sõitmist taas rütmi leidmine.

Millega jääd Horvaatia ralli kokkuvõttes kõige rohkem rahule?

Otseselt ei oska välja midagi tuuagi, väga paljus oleme järgmisel korral targemad.

Millega pead sama ralli pealt järeldades kõige rohkem tööd tegema?

Legendiga tuleb tegeleda, sellist solki teist korda teha ei tohi.

LOE KA NEID UUDISEID:

Georg Gross - Raigo Mõlder | Foto: Timo Anis
18. september 2021

Viru ralli 2021 võitjad on Georg Gross ja Raigo Mõlder

Täna, 18. septembril sõideti Virumaal, Rakvere lähistel autoralli Terminal Oil Eesti meistrivõistluste eelviimane etapp – 15. Grossi Toidukaubad Viru...
17. september 2021

Euroopa meistrid Ken Torn ja Kauri Pannas stardivad Viru rallil Hyundai i20 R5 võistlusautol

Laupäeval sõidetakse Rakvere ümbruses autoralli Terminal Oil Eesti meistrivõistluste etapp, Grossi Toidukaubad Viru Rally 2021. Esmakordselt pärast 2020. aasta...
16. september 2021

Nädalavahetus autospordis: Viru ralli, kardispordi ja e-autospordi EMV

Nädalavahetusel sõidetakse Eesti meistrivõistluste punktidele rallis, kardispordis ning e-autospordis. Autoralli Terminal Oil Eesti meistrivõistluste etapp Grossi Toidukaubad Viru ralli...
15. september 2021

Karel Piiroja tuli drifti Semipro-klassis Eesti meistriks

Karel Piiroja võitis drifti Eesti meistrivõistlused klassis Semipro. Teine koht kuulus hooaja kokkuvõttes Ragnar Viinapuule, kolmas oli Arti Kannisto....

Eesti Autospordi Liit

Reg. nr: 80076023
Aadress:
Mustamäe tee 4, 10621, Tallinn
Tel.: +372 6398 666
E-post: info@autosport.ee

Olulised lingid

Olulised lehed

Jälgi Eesti Autospordi Liitu ka:

© Kõik õigused on reserveeritud Eesti Autospordi Liidule