Robert Virves: väga paljus oleme edaspidi targemad

Robert Virves / Sander Pruul lõpetasid Horvaatias JWRC arestuses seitsmenda kohaga. Autosport Team Estonia liige Robert Virves võtab intervjuus kokku Horvaatiast saadud kogemuse.

Kui kindlalt tundsid end pärast rajaga tutvumist?

Esmamulje oli okei. Katsed olid lahedad, kuid väga ei sarnanenud nendele, mida olime eelmisel kahel rallil (Rally Il Ciocco e Valle del Serchio ja Sanremo – toim.) sôitnud. Pärast esimest päeva muutsime legendi väga palju aeglasemaks.

Mõni WRC-sõitja mainis, et Horvaatia oli justkui segu mitmest asfaldirallist. Sul on asfaldikogust suhteliselt vähe, millisena nägid peamisi võimalikke raskusi?

Kindlasti lôikamisega teele tulev sodi, muda jms.

Kui palju erines haardumine eritüübilisel asfaldil ja kas mõni üleminek üllatas?

Kohati ikka üllatas, aga oma osa oli ka mudal ja muul lahtisel pinnasel teel.

Millise võistlustaktika tegite?

Sõidame mugavas tempos ja vaatame kuidas olukord on.

Kuidas leidsite rütmi ja kas tempo rivaalidega võrreldes rahuldas?

Esimesel päeval tegime vale rehvivaliku, sõitsime nelja pehme rehviga, teised kahe pehme ja kahe kõvaga. Kui lõpuks panime kõvad rehvid ette, oli üllatus päris suur, arvasin, et vastupidi oleks pidanud olema. Niipalju kui normaalselt sõita saime, olin tempoga rahul.

Ootamatuid olukordi tuli ette paljudel, kirjelda palun seda kohta, kus ratas viga sai. Kas oli selline välk selgest taevast olukord?

Pigem jah. Kaks sarnase kategooria kurvi olid järjest, vasakus kurvis oli puhas jälg, aga kohe järgmises paremkurvis terve tee kruusaga kaetud. Ei saanud esiosa õigel ajal keerama, olimegi sõidujoonest väljas ja tabasime midagi.

Mis oli Horvaatia rallil kõige keerulisem?

Arvan, et pärast valet rehvivalikut ja väga ebaühtlase legendiga sõitmist taas rütmi leidmine.

Millega jääd Horvaatia ralli kokkuvõttes kõige rohkem rahule?

Otseselt ei oska välja midagi tuuagi, väga paljus oleme järgmisel korral targemad.

Millega pead sama ralli pealt järeldades kõige rohkem tööd tegema?

Legendiga tuleb tegeleda, sellist solki teist korda teha ei tohi.

LOE KA NEID UUDISEID:

22. veebruar 2024

Nädalavahetus autospordis: e-autosport ja MM-sarjad

Nädalavahetusel toimuvad Eestis vaid ilmastikukindlad e-autospordi võistlused, rahvusvaheliselt valmistuvad mitmed sarjad MM-hooajaks ja jätkub maratonrallide MM. Nädalavahetusele planeeritud jäärajasõidu...
22. veebruar 2024

Jäärajasõidu Eesti karikavõistluste etapid jäävad ära

Laupäevale ja pühapäevale, 24. ja 25. veebruarile planeeritud jäärajasõidu Eesti karikavõistluste III ja IV etapp jäävad ära. Võistlusi ei...
21. veebruar 2024

Piiroja karikasari algas sulailmas väga libedal rajal

Rahvakrossi Piiroja karikasarja avaetapi rada oli küll libe, aga pidas sulailmale vaatamata väga hästi vastu. Noorteklassis võitis nii sprindi...
21. veebruar 2024

Homme toimub erilinastus Cinamon T1-s: ekraanile jõuab 1980-ndate rallimaailma viiv “Suur võidusõit. Audi Lancia vastu“

Neljapäeval, 22. veebruaril toimub Cinamon T1-s erilinastus, kus jõuab ekraanile 1983. aasta autoralli MM-i ainetel valminud „Suur võidusõit. Audi Lancia...