Robert Virves: väga paljus oleme edaspidi targemad

Robert Virves / Sander Pruul lõpetasid Horvaatias JWRC arestuses seitsmenda kohaga. Autosport Team Estonia liige Robert Virves võtab intervjuus kokku Horvaatiast saadud kogemuse.

Kui kindlalt tundsid end pärast rajaga tutvumist?

Esmamulje oli okei. Katsed olid lahedad, kuid väga ei sarnanenud nendele, mida olime eelmisel kahel rallil (Rally Il Ciocco e Valle del Serchio ja Sanremo – toim.) sôitnud. Pärast esimest päeva muutsime legendi väga palju aeglasemaks.

Mõni WRC-sõitja mainis, et Horvaatia oli justkui segu mitmest asfaldirallist. Sul on asfaldikogust suhteliselt vähe, millisena nägid peamisi võimalikke raskusi?

Kindlasti lôikamisega teele tulev sodi, muda jms.

Kui palju erines haardumine eritüübilisel asfaldil ja kas mõni üleminek üllatas?

Kohati ikka üllatas, aga oma osa oli ka mudal ja muul lahtisel pinnasel teel.

Millise võistlustaktika tegite?

Sõidame mugavas tempos ja vaatame kuidas olukord on.

Kuidas leidsite rütmi ja kas tempo rivaalidega võrreldes rahuldas?

Esimesel päeval tegime vale rehvivaliku, sõitsime nelja pehme rehviga, teised kahe pehme ja kahe kõvaga. Kui lõpuks panime kõvad rehvid ette, oli üllatus päris suur, arvasin, et vastupidi oleks pidanud olema. Niipalju kui normaalselt sõita saime, olin tempoga rahul.

Ootamatuid olukordi tuli ette paljudel, kirjelda palun seda kohta, kus ratas viga sai. Kas oli selline välk selgest taevast olukord?

Pigem jah. Kaks sarnase kategooria kurvi olid järjest, vasakus kurvis oli puhas jälg, aga kohe järgmises paremkurvis terve tee kruusaga kaetud. Ei saanud esiosa õigel ajal keerama, olimegi sõidujoonest väljas ja tabasime midagi.

Mis oli Horvaatia rallil kõige keerulisem?

Arvan, et pärast valet rehvivalikut ja väga ebaühtlase legendiga sõitmist taas rütmi leidmine.

Millega jääd Horvaatia ralli kokkuvõttes kõige rohkem rahule?

Otseselt ei oska välja midagi tuuagi, väga paljus oleme järgmisel korral targemad.

Millega pead sama ralli pealt järeldades kõige rohkem tööd tegema?

Legendiga tuleb tegeleda, sellist solki teist korda teha ei tohi.

LOE KA NEID UUDISEID:

8. detsember 2022

Rahvaspordihooaeg algab 7. jaanuaril Raplamaa rahvaralliga

2023. aasta rahvaspordihooaeg algab 7. jaanuaril sõidetava Raplamaa rahvaralliga, mis on noorteralli Eesti meistrivõistluste ja rahvaralli EAL karikavõistluste avaetapiks....
8. detsember 2022

Misso Karikas alustab uut hooaega juba detsembris

Misso rallikrossirajal sõidetav Misso karikasari alustab 2023. aasta hooaega juba käesoleva aasta 17. detsembril. Kavas on kuni kuus etappi....
7. detsember 2022

Ott Tänak / Martin Järveoja võistlevad 2023. aastal M-Spordi meeskonnas

Ott Tänak / Martin Järveoja võistlevad 2023. aasta autoralli maailmameistrivõistlustel M-Sport Ford World Rally Teamis. Meeskonna juht Richard Millener...
7. detsember 2022

Autoralli Terminal Oil Eesti meistrivõistlustel sõidetakse 2023. aastal kuus etappi

Eesti Autospordi Liidul on hea meel teatada, et autoralli Terminal Oil Eesti meistrivõistlustel sõidetakse 2023. aastal kuus etappi. Hooaeg...

Eesti Autospordi Liit

Reg. nr: 80076023
Aadress:
Mustamäe tee 4, 10621, Tallinn
Tel.: +372 6398 666
E-post: info@autosport.ee

Olulised lingid

Olulised lehed

Jälgi Eesti Autospordi Liitu ka:

© Kõik õigused on reserveeritud Eesti Autospordi Liidule