Robert Virves: väga paljus oleme edaspidi targemad

Robert Virves / Sander Pruul lõpetasid Horvaatias JWRC arestuses seitsmenda kohaga. Autosport Team Estonia liige Robert Virves võtab intervjuus kokku Horvaatiast saadud kogemuse.

Kui kindlalt tundsid end pärast rajaga tutvumist?

Esmamulje oli okei. Katsed olid lahedad, kuid väga ei sarnanenud nendele, mida olime eelmisel kahel rallil (Rally Il Ciocco e Valle del Serchio ja Sanremo – toim.) sôitnud. Pärast esimest päeva muutsime legendi väga palju aeglasemaks.

Mõni WRC-sõitja mainis, et Horvaatia oli justkui segu mitmest asfaldirallist. Sul on asfaldikogust suhteliselt vähe, millisena nägid peamisi võimalikke raskusi?

Kindlasti lôikamisega teele tulev sodi, muda jms.

Kui palju erines haardumine eritüübilisel asfaldil ja kas mõni üleminek üllatas?

Kohati ikka üllatas, aga oma osa oli ka mudal ja muul lahtisel pinnasel teel.

Millise võistlustaktika tegite?

Sõidame mugavas tempos ja vaatame kuidas olukord on.

Kuidas leidsite rütmi ja kas tempo rivaalidega võrreldes rahuldas?

Esimesel päeval tegime vale rehvivaliku, sõitsime nelja pehme rehviga, teised kahe pehme ja kahe kõvaga. Kui lõpuks panime kõvad rehvid ette, oli üllatus päris suur, arvasin, et vastupidi oleks pidanud olema. Niipalju kui normaalselt sõita saime, olin tempoga rahul.

Ootamatuid olukordi tuli ette paljudel, kirjelda palun seda kohta, kus ratas viga sai. Kas oli selline välk selgest taevast olukord?

Pigem jah. Kaks sarnase kategooria kurvi olid järjest, vasakus kurvis oli puhas jälg, aga kohe järgmises paremkurvis terve tee kruusaga kaetud. Ei saanud esiosa õigel ajal keerama, olimegi sõidujoonest väljas ja tabasime midagi.

Mis oli Horvaatia rallil kõige keerulisem?

Arvan, et pärast valet rehvivalikut ja väga ebaühtlase legendiga sõitmist taas rütmi leidmine.

Millega jääd Horvaatia ralli kokkuvõttes kõige rohkem rahule?

Otseselt ei oska välja midagi tuuagi, väga paljus oleme järgmisel korral targemad.

Millega pead sama ralli pealt järeldades kõige rohkem tööd tegema?

Legendiga tuleb tegeleda, sellist solki teist korda teha ei tohi.

LOE KA NEID UUDISEID:

4. veebruar 2025

Kardiklubi Aero Racing alustab kardikursustega algajatele ja edasijõudnutele

Kardiklubi Aero Racing alustab koostöös LaitseRallyPark´i ja Eesti Autospordi Liiduga individuaalkursusega, mis sobib nii alustavale kardihuvilisele kui ka edasijõudnud...
4. veebruar 2025

Jäärajahooaja algus lükkub veel edasi

Jäärajasõidu Eesti karikasarja 9. veebruarile planeeritud etapp on edasi lükatud, kuid külmenenud ilmad annavad lootust, et jäärajasari siiski toimub....
3. veebruar 2025

ES Time Tsooru rahvaralli toimub 15. veebruaril kindlasti, registreerimine jätkub

Ehkki soe talv on autospordikalendrit tugevalt mõjutanud, toimub 15. veebruarile planeeritud ES Time Tsooru rahvaralli kavandatud ajal ja mahus....
2. veebruar 2025

Patrick Enok / Silver Simm võitsid Arctic Lapland rallil SM2 arvestuses. Eestlastele Soomest kolm klassivõitu

Reedel ja laupäeval sõideti Rovaniemis autoralli Soome meistrivõistluste teine etapp Arctic Lapland Rally. 60. Lapimaa rallil oli stardis ka...