Soomes sõidetud Arctic Lapland Rally üldarvestuse 44. koha ja klassivõiduga lõpetanud Allar Goldberg / Kaarel Lääne (Subaru Impreza) startisid viimasele katsele olukorras, kus mootori neljast silindrist töötasid vaid kolm.
Kui ralli esimene päev möödus Goldbergil / Läänel viperusteta, siis teine tõi probleemid. Esmalt tekkisid seitsmendal lisakatsel tõrked jahutusega. LGT-tiimi rallipaar kahtlustas hullemat, kuid õnneks oli põhjuseks vaid kinni jäänud termostaat.
Üheksanda kiiruskatse lõpus teatasid sõitjad, et mootor töötab vaid kolme silindriga. Hoolduses vahetati süüteküünlad ning kümnes katse läbiti jälle tempokalt. Katse lõpus lakkas aga boksermootoril taas üks silinder töötamast.
„Et meie klassis (Luokka 9 – 4WD ASN rahvusliku loaga) konkurendid Leedust ja Soomest katkestasid väljasõitude või tehniliste probleemide tõttu, tuli minna viimasele katsele lootusega, et vaid kolme silindriga töötav auto kestab ülipika 31,51 km katse koos 60 km ülesõiduga ära ja ekipaaž jõuab ka veel poodiumile, “ ütles tiimijuht Martin Goldberg. “Meil oli õnne ja saime tasuks võidu omas klassis. See tulemus on lihtsalt uskumatu – me ei tulnud siia võitma! Tahame veelkord tänada kõiki toetajaid ja sponsoreid, kelleta see poleks olnud võimalik.”
Kristjan Kajakas / Ari Tiukkanen (Ford Fiesta Rally3) lõpetasid 41. koha ja samuti klassivõiduga. Ralli üldvõidu saavutasid Teemu Asunmaa / Ville Mannisenmäki (Škoda Fabia Rally2 Evo).