LGT tiim saavutas Soomes ringrajasõidu Endurance Cup meistrivõistlustel teise koha

Võistlused olid kuuetunnised. Foto: LGT

LGT tiim Martin ja Allar Goldberg, Kaarel Lääne ja Mario Meister (BMW Compact) saavutas Soomes ringrajasõidu Endurance Cup kestvussõidu meistrivõistlustel hooaja kokkuvõttes teise koha.

LGT võistles Touring Car 2 (TC2) klassis, kus sõidetakse autodega, mille mootori töömaht on 2000 – 3000 cm3. Võistlussõitude pikkuseks oli 6 tundi. Kokku toimus sarjas 2024. hooajal viis etappi, millest neljal LGT osales.

Esimeseks etapiks Alastaros ei olnud auto veel võistlemiseks valmis. Teisel etapil Botniaringil oli LGT aga stardis ja tulemuseks teine koht. Kolmas etapp sõideti Virtasalmis Motoparki võistluskompleksis, kus tiim vaevles paljude tehniliste probleemidega. Mis täpselt juhtus, on kirjeldatud LGT videopäevikutes Youtube´is, kuid lühikokkuvõttena saab öelda, et mehaanikud said võistluste eel ja ajal käigukasti vahetada. Probleemide kiuste sõideti TC2 klassis välja kolmas koht.

Alastaro teisel etapil, mis toimus 15. septembril, sõideti kvalifikatsioonis välja kolmas aeg. Kuue tunni kestvussõidus suudeti end aga tihedas konkurentsis puhta sõiduga tõsta teisele kohale. Sealjuures jäi sellel etapil oma ja absoluutklassis võidust puudu vaid 17 sekundit.

Soome kestvussõidu hooaja lõpetas taas Botniaringil toimunud võistlus, mis LGT tiimi sõitjatele ka kõige enam meeldis. Tasuks taaskord teine koht, mis jättis hamba verele ja järgmisel aastal minnakse kindlasti klassi võitu püüdma.

Tiimi pealik ja üks sõitjatest Martin Goldberg vastas küsimusele, miks minna Soome ringrada sõitma, nii: “2023. aastal sai korra proovimas käidud ja veidi kogemusi omandatud. Eestis kahjuks selline väljund puudub, et ringrada nii aktiivselt ja pühendunult sõita. Soomes on radade valik väga mitmekesine. Ringrajakultuur on seal teine ja konkurents väga tihe. Saab end sõitjana tõeliselt proovile panna, kuid see on suur väljakutse ka mehaanikutele ja kogu tiimile üldse. Igal rajal on omad erilised nüansid, mis vajab erinevat auto seadistust. Kiired, tehnilised, tõusude ja langustega rajad panevad kõigi ja kõige vastupidavuse korralikult proovile.”

Radade iseloomustuseks lisas Kaarel Lääne, et: “Virtasalmi on kiire rada, Alastaro jällegi väga tehniline ning Botniaring ühendab mõlemat.“

LOE KA NEID UUDISEID:

26. October 2024

VIDEOD. FIA mootorispordimängude III päev: enamik Eesti koondislasi liigub finaalide suunas

FIA mootorispordimängude kolmandal päeval sõideti erinevate alade kvalifikatsioone ja veerandfinaale, millest enamikul Eesti võistlejatest õnnestus edasi pääseda. E-autospordis jõudis...
25. October 2024

EVAL F4 2024, 5. etapp: finaalivõit Raudsepale, Talvar maandus Meistrite Seinas

Virtuaalse vormelisõidu Eesti meistrivõistluste viies etapp sõideti Montreali Gilles Villeneuve’i nimelisel ringrajal ning tänavu esimest korda said sõitjad kogeda...
24. October 2024

VIDEO. FIA mootorispordimängude II päev: Eesti autosportlased pääsesid edasi põhivõistlustele

Kõik neljapäeval võistelnud Eesti autosportlased pääsesid FIA mootorispordimängudel kvalifikatsioonidest edasi. Kardivigursõidus lõpetas Eesti tiim Grete Mia Koha ja Marten...
24. October 2024

Nädalavahetus autospordis: Eestis Tarvastu Karikas ja eestlastel mitmed olulised välisstardid

Nädalavahetusel võisteldakse Eestis rahvakrossi Tarvastu Karikal, Hispaanias jätkuvad FIA mootorispordimängud, Itaalias kardispordi Rotaxi Grand Finals ja toimub muudki põnevat....