Eesti Autospordi Liidu egiidi all toimub mitmeid võistlusi, mis ei kuulu Eesti meistrivõistluste arvestusse, kuid on harrastajate seas väga populaarsed. Üheks neist on laupäeval Raassilla rajal algav Tarvastu karikasari, mis kuulub ka Lõuna-Eesti karikavõistluste arvestusse.
Tarvastu karikasarja võistlused koosnevad ühis- ja eraldistardist sõitudest, möödunud aastal oli osalejaid neil vastavalt 72 ja 131.
„Ühisstardist sõitudel peab auto vastama täiendavatele turvanõuetele, kuid sprindiklassides saab osaleda tavalise tänavasõiduautoga,” rääkis Peeter Peek sarja korraldavast Tarvastu Motoklubist. „Soeta autospordiliidust litsents, osta kiiver ja võidki oma tavaautoga sprindis startida. Kiirus ei kasva suureks ja rada on muuski mõttes ohutu.”
Uuendusena on tänavu jagatud tagaveoliste autode klass kaheks, võrdsustades nii eri võimsusega autodel sõitjate võimalusi võidule. „Osalejate sekka on lisandunud palju võimsa mootoriga BMW-sid, mille vastu oli nõrgemate autodega raske saada,” sõnas Peek. „Muudatus klassides lisab motivatsiooni startida ka tagasihoidlikuma võimsusega autol.”
Tarvastu sarjas sõidetakse viis kuni kaheksa etappi reeglina Raassilla rajal. Lõuna-Eesti karikasari koosneb lisaks Tarvastu võistlustele veel Piiroja karikasarja etappidest ja Aluvere ringil toimuvatest võistlustest. Igal rajal läheb punktiarvestusse kaks võistlust.